Havenwerkdag voorjaar 2024

Geplaatst op 21-04-2024  -  Categorie: Haven

Op 23 maart hadden we weer onze jaarlijkse voorjaars werkdag.

Om 9.30 uur stonden er al veel mensen te trappelen om te beginnen en het aantal bleef maar groeien.

Meer dan 70 leden waren aanwezig en daar waren wij als bestuur erg blij mee. Want 60m3 grond verzetten, dat gaat je normaliter niet in de koude kleren zitten.

Maar met vereende krachten zijn we begonnen. Klik hier voor de start van de werkzaamheden

Zoals u ziet, was het een behoorlijke klus, maar na de koffie en gebak, werd er vol goede moed verder gegaan. Wat eerst een grote hoop grond was, werk netjes verwerkt tot een strak geheel, waar we gelijk graszoden op hebben gelegd, zodat de leden die daar liggen, met schone schoenen op haar of zijn boot kan komen. bekijk de link

Toen klus gedaan was, zijn we aan de soep, de broodjes en een drankje gegaan. Maar ook daarna blijven er nog steeds een aantal leden doorgaan, om het helemaal perfect te maken.

Naast de harde werkers bij de grond in de zwembadhaven, hebben een aantal andere leden ons sanitair grondig onder handen genomen, weer andere hebben takken geruimd of het tegelpad onkruid vrij gemaakt. Helaas hebben we hier geen foto's van, daardat de fotograaf ook aan het scheppen was.

Al met al is er een berg werk verzet, waardoor we nu met een gerust hart kunnen gaan recreeren. We kijken terug op een succesvolle en gezellige dag, waarbij men ook de tijd had om bij te praten.

We hopen u op bij de volgende werkdag weer te zien en hopelijk sluiten dan ook leden aan die deze keer niet konden.

Namens het bestuur willen we een ieder die aanwezig is geweest, bedanken voor hun inzet.

Inloggen om een reactie te plaatsen.

Er zijn nog geen reacties geplaatst