Beschikbaarheid ligplaatsen en ledenstop

Op dit moment liggen onze havens vol en zijn er geen ligplaatsen beschikbaar.  Vermelding op een wachtlijst voor een ligplaats is alleen mogelijk op basis van lidmaatschap van onze vereniging.

Gezien het geringe verloop in onze vereniging en havens kan er geen indicatie gegegeven worden wanneer een passende plaats beschikbaar is.

Gezien de huidige wachtlijst voor ligplaatsen, heeft WSV de Meent tot nader bericht een ledenstop voor ligplaatsen tot 8 meter lengte. Nieuwe leden voor ligplaatsen vanaf 8 meter lengte worden voorlopig nog wel ingeschreven.

Ligplaatsen zijn niet overdraagbaar en kunnen niet met de verkoop van een boot overgezet worden naar een nieuwe eigenaar.

Eventuele vragen over lidmaatschap en ligplaatsen : graag via de mail aan ofni.[antispam].@wsvdemeent.nl

Breukelen, 10 juli 2022