In het kort...

Fietsenrekken
Winterstalling

Faciliteiten

Op het terrein is een loods voor opslag van o.a. buitenboordmotoren en masten. In de loods hebben we ook koel- en vrieskasten om de nodige spullen koel te kunnen bewaren.

Direct aan de loods verbonden is een toiletgebouw met vier toiletten en twee warme douches. Tevens beschikken we over een stortplaats voor chemische toiletten. Op de haven staan electriciteit kasten langs de steigers. Er zijn watertank-mogelijkheden op diverse plaatsen langs de groene strook en er zijn twee watertankmogelijkheden op de kop van twee steigers.

De haven beschikt over ruime gelegenheid voor het parkeren van fietsen op de haven zelf, dicht bij de loods.  Bij de havenmeesters kunt u terecht voor alle vragen over de vereniging.

Het is voor niet-leden mogelijk om een winterstallingplaats te reserveren. Neem hiervoor contact op met de havenmeesters.

Aan een landtong liggen de havens waar in de "grote" haven de boten met motor liggen en in de zwembadhaven de boten die zonder motor voortbewogen kunnen worden. De reden hiervoor is dat behalve een enkele vergunninghouder in de zwembadhaven niet met motor mag worden gevaren. De haven beschikt over een heerlijke groenstrook waar prima kan worden gerecreëerd. Verder beschikt de haven over een loods voor de opslag van o.a. stoeltjes en eigendommen van de leden. Naast de loods is een toiletgebouw met douches en toiletten.

• De haven bestaat uit twee delen en heeft een diepgang van 1,60 meter.
  • Aan de zwembadkant zijn 50 st walplaatsen tot een bootlengte van 4 meter.
  • 72 ligplaatsen tot een bootlengte van 7 meter aan de Noordzijde.
  • 8 plaatsen t.b.v. van stalling surfplanken.
  • In het andere deel van de haven zijn 199 st. ligplaatsen vanaf 4 meter tot 12 meter.
  • Naast de havenplekken zijn ook groenstroken rondom de haven beschikbaar voor recreatie.

De vereniging beschikt helaas niet over een trailerhelling, brandstoftanks.