Havenfeest 2017

Geplaatst op 25-09-2017  -  Categorie: Algemeen  -  Auteur: Soley Omarsdottir

img-1320

Na de oproep voor deelname aan het havenfeest, bleef het eventjes stil en dreigde het een Havenborrel te worden met een kleine groep mensen. Maar gelukkig na de tweede oproep meldden zich toch al gauw 72 leden. Onder het genot van muziek, de heerlijke gebakken stukken vlees en de overheerlijke satésaus werd er gebabbeld, gedanst, kennis gemaakt en vooral gegeten en gedronken.

Nieuwe ideeën werden uitgewisseld over het opfrissen en verjongen van de vereniging, samenwerking met alle leden en alles wat er maar gedeeld kon worden op deze heerlijke nazomeravond.
Door de vochtige lucht, koelde het helaas wel sneller af dan gewenst en veranderde het gras al gauw in iets blubberigs. Dit alles mocht de pret niet drukken en we hielden het nog lang vol met zijn allen. Contactgegevens werden uitgewisseld, afspraken gemaakt en op naar de winter!

Het was een fantastische afsluiting van een heerlijk seizoen op de Loosdrechtse plassen. Meer foto’s zien? Bekijk het fotoalbum (foto’s door Piet Overkleeft).

Inloggen om een reactie te plaatsen.

Er zijn nog geen reacties geplaatst